2011-04-22 | 21:56:36

It gets me upset

Ja jag vet att du kommer läsa det här, fast just nu bryr jag mig inte ett piss.

Tro inte att jag skulle dissa dig, aldrig någonsin. Jag älskar dig aldeles för mycket. Att du bara kan tro något sådant. Idag har jag gjort mycket, jag har gjälpt mamma att städa lite i huset och på balkongen och lämnat en massa vintersaker ner till källaren, sedan hjälpte jag pappa att fylla stora vattendunkar med varmvatten och bar dom till bilen (pappa skulle tvätta påten) sedan har jag städat mitt rum, och balkongen och så har jag pluggat mycket. Jag ville koncentrera mig på det jag skulle göra, och jag började vid 11 på morgonen och jag glömde helt bort att jag hade en mobil som låg någonstans på ljudlöst. Och det kan vara skönt ibland, fast man blir jävligt ledsen när jag märker att det är så du tycker om min när jag inte svarar direkt på dit medelande. Btw så har du sönderdissat mitt medelande ännu mer.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!