2011-05-02 | 20:02:28

Made my day

lyckad dag typ :) innan första lektionen (är typ tomt inte alls många i skåphallen 3-4 st från min klass och någon annan) så kommer min prins (I wish) och säger "god morgon" och ler (fml om han ser det här) . Det gjorde min dag, och jag blev genast super glad, sen på andra lektionen, fick vi tillbaka matteproven, och för första gången (tror jag) fick jag ett MVG (rent också) på ett matteprov!!! OMG OMG OMG (har oftast fått, mvg-kriteriet men inte tillräkligt mkt poäng) woooaaah jag blev typ sjuuuukt glad, hoppa runt lite i klasrummet...
INTE NOG MED DET DET VAR MATTE B!

Sen efter lunch på idrotten skulle vi springa två varv runt rocksta-träsket, första varvet spran jag på typ exakt 8 min, FETT braaa!!!! sprang även (mkt) längre i sträck än vad jag nånsin orkat ( ja jag vet dålig kondis) ett varv är 1,3 km och jag sprang nog 1 km utan att stanna! :D (delila peppa mig ett mkt, tack!) sen nästa varv gick inte sådär lika bra..... det började hagelregna och jag (som pollenalergiker och lite asmatiker) kände allt pollen bara gtwqiapgpadngfe iwp rakt pang bom, kunde inte andas, så gick hela varvet i hagel. kul. jag komme bli sjuk, för jag var fett lööökig.....

lektionen efter hade vi engelska och jag fick reda på att jag hade fått MVG på provet vi hade där med (jag trodde det hade gått dåligt!!) han sa att förra gången hade jag 1 poäng över MVG-gränsen och nu var det bättreeee!! totalt var det 100p jag hade fått 90 :) gränsen till MVG var 85 :)))) GLAD cheeeyy

sen fick jag jätte många fina komplimanger angående glasögonen (Y) tack tjejor betyder mycket! 

efter skolan har jag pluggat kemi, yeeey. och jag ska plugga mer, wiiiii. Fml, tre timmars, minst 8 sidor, omfattar över 210 sidor+ antekningar. MÅSTE få MVG. skjut mig. 

The Maccabees – Toothpaste Kisses <-------- skön låt


Glöömde! I morgon ska Denise komma ända från Liiiiiiiidingö för att spana på grabbar i min klass och skola, (och kanske hälsa på mig lite) Feet taggad. :) <333
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!