2011-05-26 | 13:55:29

f-n

Ta vara på och utnytja den tid du får med människor. Berätta för de du älskar att du gör det. Om du känner för att ringa eller träffa någon, ta din tid och gör det. Man vet aldrig när något rycks ifrån en. Ta vara på dem du älskar♥ vila i frid ♥ Lepää rauhassa♥


nej jag mår inte så bra, jag har inte heller lust att snacka om det.... hade biologiprov idag, gick väl sådär. var helt tom i hjärnan, är fortfarande det. funderar på gå och köpa en chokladkaka och bara inte göra något. tycket otroligt synd om mamma <33 och jag är helt slutkörd typ på väg in i väggen.... stabilt, riktigt stabilt.... snackade med kuratorn idag, har alldrig gjort det innan (brukar snacka lite med sjuksyrran men hon var inte dör idag) kuratorn äger... fick mig att må lite bättre och hon fick mig att kunna fokusera på provet... puss på er.

älskar dig toto <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!