2011-03-17 | 20:46:29

Pray <3

Vad har jag gjort idag? eeeehh....ehhhh,ehhhh.... eh assso jaa inte mycket , det blev lite tv, Project runway, Topmodel, och Top chef. Kollade på när syrran trollade lite, och så har jag kollat maassa grejer på en smyckes sida (beställde snören och lite berlocker och såå)  och jaa, nu ska jag dusha och sen blire lite matte-pluggande, har inte råd att hammna efter, för man orkar alldrig jobba i kapp och den här gången har det faktiskt blivit ordning på mig! bra JENNY! föresten! jag var i skolan idag! :) fastän jag inte är frisk men jajajaa... man missar för mycket annars och jag har inte en lång färväg till skolan om jag säger så ... L Y X .... hade musikprov första lektionen... jobbigt... men han rättade mitt prov efter lektionen och sa något i stil med "det här ser jätte bra ut, blir nog ett MVG" så det ser lovande ut! :D puss på er <3


Just nu tänker jag på alla drabbade i Japan, det är helt förfärligt... åååh och det är så jobbigt att veta att man själv inte kan göra någontig för att rädda alla barn som dött, som kommer dö, som har blivit föräldrarlösa och hemlösa. My heart goes out to you <3



 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!