2011-06-06 | 19:58:28

Lök

Assssooo hejhej :D Igår träffade jag Ellis i stan, vi gick runt och runt och runt. Vi snackade, och jag berättade vissa saker jag inte trodde jag skulle berätta för fler personer.. menmen (asso saker om mig då) Idag träffade jag Denise, Ellis och Anna vi skulle hitta på lite saker i stan, det blev mest att gå, och leta efter varrandra, vi gick från kungsträdgården till rållis, k r a l l då det var supervaarrrm i solen, lökigt värre.... jajaja nu ska jag plugga lite, har idrottsprov på ons (dan innan vi slutar, det är insaiiine) känns inte som jag pluggat så mkt, menmeeeen min hjärna äger! kisses





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!