2011-08-11 | 15:04:18

Stor höststädning

Jag e kralligt duktig. Fyllt tre flyttkartonger med prylar, alla mina lådor som förr var fyllda med prylar är tomma, garderoben rensad, har inte kvar något jag inte rört på ett halvår typ. känns bra, riktigt bra. Är inne på min fjärde låda nu, vet inte hur allt har fått plats, med tanke på att jag delar rum med syrran och hon har dubbelt så mycket saker som mig. Ett och annat har blivit kastat också. har säkert packat ner mycket saker som jag kunnat kasta men men får rensa det någon annan gång...  det ända jag har kvar nu är kläder, m a s  s o r av skolsaker typ... (Y) och typ böcker, och necessary stuff och lite typ prydnadsshit :D de e nicceee :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!