2011-08-14 | 21:14:09

en sak jag stör mig galeet mycket på

okeej nu ska jag klaga igeeennn....

Personer som går på en konsert och skriker 24/7 och är allmänt störande förstör hela upplevelsen och framträdandet, absolut, klappa och skrik när låten är slut (när det är meningen att man ska visa sin uppskattning) men inte under låten eller när artisten/artisterna snackar, var tyst, lyssna och njuuuut av musiken, det är därför många är där, för att se deras idol langa grymmaste gitarrsolot och sätta dom högsta tonerna, och lyssna på musiken live, inte för att höra en massa kändiskåta fjortisar skrika för att de ser sin idol. De är också människor, tro det eller ej! De råkar bara ha talang, det är inte som om de är någon ja jag vet inte vad. Jag har hört ngra som försvarar sig med diverse anledningar och till dem kan jag bara säga, om ni nu tycker dessa männinskor är så grymma och musiken de gör är så bra, varför skrika så ni svimmar (såg flera tjejjer som svimma för de skrek så mycket när taylor lautner kom ut genom dörren) ni missar allt! plus att personen blir otroligt disrespected, jag tror inte de heller tycker att det är så kul för att månniskor skriker bara för att de är kända....

 nu har jag fått det sagt, tack för mig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!