2011-04-29 | 20:27:51

System overload, for real this time

Jag har inte haft orken på sistone och har varit för stressad. vaknade natten till onsdag vid 2-3 tiden och det kändes som om någon kört in långa knivar i hela magen kors och tvärs, obehagligt. Sen fick jag svårt att andas och det kändes som om någon tagit ett (svagt men ändå) strypgrepp och som om jag hade ett stenblock liggandes över bröstet. Sen kom en känsla av knivhugg och brännande i en punkt i magen, jag kunde inte sova på hela natten så stannade hemma från skolan, på morgonen när jag snackade med mor min så försvann andningsproblemen och det tunga stenblocketmen hela dagen var känslan av knivhuggen kvar och jag känner fortfarande den brännande saken och knivhugg i bland. Snackade med sjuksystern i går och hon sa att de berodde på stress... Men V A D ska jag göaraaaaa??? Ja jag har A L D E L E S för höga krav och förväntningar, jag känner att jag måste ha mvg i alla ämnen, och det kanske är därför.... men sen är det självklart på grund av att vi har skit mycket prov och läxor och nationella och ännu mer prov och redovisningar och inlämningar... och jag o r k a r inte.

P O S I T I V E   T H I N K I N G

okej over till dom goda nyheterna, det är fredag! (ja jag ser tusen dåliga saker med det med (alla handlar om plugg))såå det är väl najs, var (äntligen) och hämtade ut mina glasögon, tog lite längre tid än väntat men nu har jag dom... :D ska jag lägga upp en bild?? okeeej dååå


helt okej eller??
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!