2011-04-09 | 12:25:13

hola guapas!

Statusuppdatering. för er som vill veta har min vecka bestått av 2 engelska prov, simning med klassen (kanske inte så farligt som jag trodde) i torsdags var jag på studentmiddag, fett najs :D :D och i går var jag och fikade med karin (kakan), sesen (sesam) och tina (wallen) och efteråt gick jag och sesam och shoppade lite, fyfyfyfyfyyyy jag köpte världens varmastemusigaste college-tröja... 140 riksdaler......

Idag ska jag på tjejmiddag hos Rosa hoppas jag och wallen hittar!! :D men innan ska jag ut och springa lite :D :D :D taggtaggtaaaagg sen måste jag plugga ocksåå.... bajs matteprov på tors och engelska bokprov på ons dvs man måste ha läst ut en bok i engelska, jag har bara läst halva, yyyyeeeeyyyy nuff said, adios!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!