2011-04-12 | 17:47:58

upside down.

åååh, fan va det suger att bli sviken av dom man litar på och tycker om. Inte bara en i taget, utan flera samtidigt. Och för er, om ni nu vet vilka ni är eller om ni är för självupptaga, det är tanken som räknas, det spelar ingen roll om jag skulle sagt ja eller nej, bara ni frågat. Tack, då vet jag hur mycket jag är värd i era ögon, men efter allt jag gjort och ställt upp med fattar jag inte hur ni kunde,... wellwell fuck you.

över till det mer interessanta ui mitt liv, skolan. Höhöhöhöhööö har engelskaprov i morgon (Y) F M L och matteprov på tors F M L och gissa om jag har pluggat metteeee??? ne just det ja.





Och Sara, jag vet vem DU är, och jag vet att du inte heller har det lätt men du ställer upp ändå . Stort tack, och du, jag älskar dig <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!