2011-04-13 | 16:48:02

ska jag ge upp eller??

urk. igen. fan. hade engelskaprov idag, gick lite sisådär, har matteprov i morgon, försöker att intala mig själv att det kommer gå bra, men jag är lite osäker....





Ditt leende får mig att smälta och bli glad,
att du hälsar på mig med ditt charmiga sätt, det gör min dag.
när jag ser dig från långt håll flyger fjärilnarna i min mage vilt.
men jag kan inte mycket göra, jag kan inte.
för du har någon annan.


 efter imorgon blir mitt liv liiite lättare. INGET prov på lite mer än en vecka, fast det betyder ju inte att man inte behöver plugga, nejnej utan jag måste plugga SÖNDER under lovet.där försvann det lovet med.. aja ska testa en ny taktik, plugga ganska mycket de första dagarna typ lördag till torsdag och sen ta det LUGNT dom sista dagarna.... annars blir det så att man pluggar i skutet av lovet, och då känner man ångest över att man måste plugga och blablabla over and out.

Jack Johnson – Breakdown
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!